9. nov. 2011

Zasnežena drevesca

Tole je snežna deželica bleščečih drevesc, ki je nastala na včerajšnjih delavnicah.

Ideja za tako prikupne smrečice ni moja. Zasledila sem jo v eni od objav kjer je bil link na posnetek kako smrečico izdelati. Vse skupaj mi je obležalo v glavi in včeraj je bil pravi trenutek da ideju udejanjimo na naši torkovi delavnici.  Ker sedajle, ko bi rada, ne najdem ne linka in ne objave, ki me je navdušila nad to izvedbo smrečice vam bom postopek na kratko opisala. Postopek je malce prilagojen, tako se tudi izdelki malce razlikujejo od originala. Izdelava je res primerna za otroke od 2 leta naprej (sem preizkusila z mojo Aljo - ni čisto nič zaostajala za mojimi ostalimi ustvarjalkami).

Za delo potrebujete:
- kroglice iz stiropora ( v originalni izvedbi je stojalo narejeno iz gline)
- dolge žeblje (v mojem primeru 15 cm)
- lepilo v spreju
- trši karton
- časopisni papir
- kuhinjsko srebrno folijo za živila
- in seveda bleščice


Najprej naredite stojalo:
Kroglice prerežete na polovico in skozi sredino porinete žebelj. Iz tršega kartona izrežete kroge in jih nalepite na spodnjo stran stojala, da se žebelj ne vidi in da nima možnosti pobegniti☺

Nato se lotite izrezovanja časopisnega papirja. Mi smo pričele s kvadratki 9x9 cm in zaključile s kvadratki 1x1 cm. Cca 15 kosov vsake velikosti gre na 15 cm visoko stojalo, ampak ne smete nič tlačiti. Tako kot najprej nataknete, naj tudi ostane. Ko so vsi kvadratki na stojalu smrečico samo malce pogladite in  sfrizirajte z rokami.

Sama sem deklicam  vse skupaj pripravila in sortirala, da ni bilo možnosti, da bi zamešale kvadratke. Pomembno - Čisto spodnji  prvi nataknjeni kvadratek 9x9cm velikosti naj bo iz tršega kartona, da smrečica drži obliko.

Potem sledi veliko čeblanja in natikanja papirja na žebelj in, ko se pričnejo kriki "Sem že, tudi jaz sem že.." pričnete z izbiro bleščic, in sprejanjem smrečic..


Pomembno:
Ko smrečico posprejate z lepilom v spreju imejte za to posebno podlogo. Ko jo potresete z bleščicami, delajte to na ločeni podlagi, da se vam bleščice ne zalepijo na podlago na kateri ste nanašali lepilo in da jih lahko (tiste odpadle) ponovno uporabite.

Na koncu iz folije naredite  že vrh smrečice (kroglico, srček, zvezdico,..)

In to je to. Končni izid je čudovita smrečica.
In ponosni veseli nasmehi malih ustvarjalk

In ker sem na začetki pohvalila mojo Aljo (kmalu bo dopolnila 2 leti in pol)  naj pokažem še njeno smrečico☺

In da ne pozabim, kaj je še dodatno razveselilo mene. Pri Natali me je doletel srečni žreb in dobila sem prekrasno darilce, ki ga bom z veseljem uporabila pri izdelavi voščilnic. Natali še enkrat hvala!

In pri  Luciji  sem dobila dve blog nagradici. Sama o sebi ne bom pisala saj je napisanega že preveč☺ Jo pa podarjam naprej vsem vam ki obiskujete moj blog in me razveseljujete in podpirate s svojimi prijaznimi komentarji. Lucija še enkrat najlepša hvala da si se spomnila name♥





To je za danes vse. Lepo se imejte!

19 komentarjev:

  1. Odlična ideja in izvedba! Hvala za tutorial, nujno moramo smrečice narediti tudi z našo tamalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite smrečice so nastele pod malimi prstki!
    Čestitke za nagradice in bonbonček.Čipka izgleda tako lepo!!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepe smrekice so nastale. vem, da je take izdelovama martha stewart v svoji oddaji, se že dve leti pripravljam na izdelavo.
    pohvale mladim ustvarjalkam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno ste to ustvarile in zraven uživale, prav zanimiva ideja. Bo treba poskusit. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobra ideja! Sigurno ću je iskoristiti! Puse!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res lušna in domiselna ideja. Smrekice pa - prekrasne. In mala umetnica - njena smrečica je najboljleposrebrna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo tele smrekice so pa tako kul. tvoja Alja je pa itak umetnica!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za čudovito idejo. Super je in vaša izvedba tudi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Znova ti je uspelo pričarati te nasmeške na drobne obraze. Krasna delavnica tudi tokrat in smrekice so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  10. Drvca su prekrasna:) Super ideja i turorijal! Ugodnu ti večer želim!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepe smrečice ste delali in ne dvomim, da so otroci zelo uživali :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lep gozdiček čarobnih smrekic ste ustvarile. Nasmeh malih ustvarjalk pove vse. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Poznam to idejo, a tudi jaz ne vem več, od kod. Krasni izdelki in še tako bleščavi! Ravno za take gospodične, ki imajo zagotovo oči za vse, kar se sveti ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke tvoji Alji! Simpatična delavnica! Neverjetno, kako se cajtng lahko blešči:)Hvala! Si sposodimo idejo...
    Seveda čestitke tudi tebi za nagradici! Luštni in zaslužni!

    OdgovoriIzbriši
  15. super ideja za delavnico. in hvala, ker si z nami podelila postopek dela z vsemi opozorili in triki.upam,da ne zameriš, če mi to idejo uporabimo na naši miklavževi ustvarjalni delavnici ;)
    bonbonček pa- zelo skromno, ker pa ti veliko šivaš sem pomislila, da bi ti čipke iz moje zakladnice prišle še najbolj prav . me pa veseli,da si bila bob+nbončka vesela :)
    alja pa- ni kaj še ena izvrstna ustvarjalka se je rodila :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasne smrečice!

    Za otroke je to res še posebej čaroben čas.

    OdgovoriIzbriši
  17. Super ideja! Bomo sprobale, pa se pol pohvalimo z njimi!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovite bleščeče smrečice ste ustvarili.

    OdgovoriIzbriši
  19. Zelo ste bile pridne in zasnežena drevesca so resnično čarobna. Nedvomno bodo popestrila zimsko dekoracijo.

    OdgovoriIzbriši